Qaytarish shartlari

Qaytarish shartlari

Tovarlarni qaytarish

Agar biron-bir sababga ko'ra sotib olingan mahsulotdan voz kechishga qaror qilsangiz, buni O'zbekiston Respublikasining 26.04.1996 yildagi 221-I-sonli “Iste'molchilar huquqlarini himoya qilish to'g'risida”gisonli Qonuniga muvofiq amalga oshirishingiz mumkin.

Qaytish jarayonining qisqacha tavsifi:

  • Telefon orqali biz bilan bog'laning, sotilgan sana, shuningdek, tovarni qaytarish sababi haqida bizga xabar bering.
  • So'rov bo'yicha bizga mahsulot holatining fotosuratini yuboring.
  • Biz sizga kurer yuboramiz (tovarlarni almashtirish/qaytarib yuborish uchun).
  • Agar mahsulot qaytarilsa, pulni qaytarib beramiz.

Tegishli sifatli tovarlarni qaytarish quyidagi shartlarga rioya qilgan holda mumkin:

  • Agar ko'rsatilgan mahsulotdan faqat uni sotib olgan Xaridor foydalanishi mumkin bo'lsa, xaridor individual ravishda belgilangan xususiyatlarga ega bo'lgan mahsulotni rad etishga haqli bo'lmagan shartlar yo'q;
  • Xaridor sotib olingan kundan boshlab 10 (O'n) kun ichida tegishli sifatdagi mahsulotni qaytarib berishga haqli, agar mahsulot ishlatilmagan bo'lsa, shikastlanmagan bo'lsa, tegishli qadoqlarda qaytarilsa va uning tegishli iste'mol xususiyatlari saqlanishi tasdiqlansa. Sotuvchining do'koni;
  • Mahsulot O'zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining 13.07.03 yildagi 1-ilovasiga muvofiq almashtirilishi yoki qaytarilishi mumkin bo'lmagan mahsulotlar ro'yxatiga kiritilmagan.
  • Agar Xaridor "Tegishli Sifatli Tovar"dan voz kechsa, tegishli do'kon xodimlari unga tegishli iste'molchi tomonidan to'langan pul summasini kvitansiya bo'yicha, tegishli iste'molchi talab qilgan kundan boshlab 10 kundan kechiktirmay qaytarishlari shart.

Quyidagi shartlarga rioya qilgan holda sifatsiz tovarlarni qaytarish mumkin:

  • Sifati yetarli bo‘lmagan mahsulot deganda sezilarli kamchilik (nuqson/nikoh) tufayli o‘zining funksional sifatlarini ta’minlay olmaydigan mahsulot tushuniladi.
  • Xaridor shaxsan tovar sotib olingan tegishli do'konga savdo kvitansiyasi yoki nazorat-kassa mashinasi cheki, shartnoma, xizmat ko'rsatish markazining nuqsoni to'g'risidagi guvohnoma (ta'mirlanmaganlik guvohnomasi) kabi asl hujjatlarni shaxsan taqdim etadi. ishlab chiqarish nuqsoni;
  • Agar bu sotuvchi tomonidan kafolat muddati yoki mahsulotning yaroqlilik muddati davomida nazarda tutilmagan bo'lsa, sifatsiz mahsulot sotilgan xaridor quyidagilarni talab qilishga haqli:
    • Mahsulotdagi nuqsonlarni bepul bartaraf etish yoki xaridor yoki uchinchi tomon tomonidan ularni tuzatish uchun qilingan xarajatlarni qoplash

Kompaniya, agar aniqlangan jiddiy nuqson mahsulotni noto'g'ri ishlatish natijasi deb hisoblasa, mahsulotni almashtirish yoki qaytarishni rad etishga haqli.

Sifat yoki nuqsonlarning kelib chiqish sabablari bo'yicha kelishmovchiliklar yuzaga kelgan taqdirda, kompaniya o'z hisobidan mustaqil ekspertiza o'tkazishga haqli. Xaridor ekspertizada ishtirok etishi va uning qarorigaMirzo-Ulug‘bek tumanlararo sudida e’tiroz bildirishi mumkin.

Agar ekspertiza tovardagi nuqsonlar xaridorning aybi bilan yuzaga kelganligini aniqlasa, xaridor kompaniyaga ekspertiza xarajatlarini, shuningdek, tovarlarni tashish va saqlash bilan bog'liq xarajatlarni qoplashi shart.